Clio Key Art Awards дає золото бренду FIAT і Paramount Pictures за рекламну кампанію Fiat 500X «Зуландер 2» - FCA Importers - Fiat

Новини

Clio Key Art Awards дає золото бренду FIAT і Paramount Pictures за рекламну кампанію Fiat 500X «Зуландер 2»

27 October 2016

news_20161027_161026_fiat-500x

Clio Key Art Awards нагородила золотою медаллю бренд FIAT і Paramount Pictures за спільну рекламну кампанію «Зуландер 2», в якій брали участь Fiat 500X і Дерек Зуландер. Кампанія бренду FIAT і Paramount Pictures стала єдиною кампанією, яка завоювала золото в категорії «Театральне партнерство». Спільна співпраця в рекламних заходах по запуску на ринок кросовера Fiat 500X за участю всесвітньо відомої супермоделі Дерека Зуландера як обличчя кампанії була представлена на телебаченні, в Інтернеті і на соціальних медіа-платформах. За золоту нагороду, серед всіх інших в області розваг, змагалися також Audi і Marvel Studios з кампанією «Погоня» (The Chase) за участю супергероя Капітана Америка. Премії Clio Key Art Awards видаються за видатні досягнення в області креативного маркетингу в індустрії розваг.

«Наш підхід до маркетингу в FCA – це постійне прагнення бути різними, руйнувати умовності і робити це з однією чіткою метою – такою ж як у Дерека Зуландера – бути поміченими», –сказав Олів’є Франсуа, директор з маркетингу «FCA – Global». «Отримати єдине золото. в «Театральній категорії» Clio Key Art Awards за наше партнерство з Paramount Pictures показує, що наші маркетингові зусилля продовжують викликати захоплення. Ми будемо підтримувати такий підхід, тому що розраховуємо на відмінні перспективи».

Дії спільного рекламного ролика під керівництвом режисера Джеффа Манна («Зуландер 2») розвиваються на розі міської вулиці, де Дерек Зуландер налаштовує придорожню відеокамеру. І тому, що він Дерек Зуландер, у нього є рішуче інший погляд на те, як впоратися з ситуацією. У той час як інші можуть скаржитися на свої невдачі, він хапається за цю можливість, сміховинно переставляючи кілька разів Fiat 500X, щоб досягти своєї знаменитої пози перед камерою. Коли до нього підходить співробітник поліції, його відповідь є типовою для Зуландера: «Я знаю. Я їхав в заведеному стані.» Кампанія була створена в партнерстві з Trailer Park.

В рамках соціальної ініціативи кампанії 12 лютого 2016 Дерек Зуландер також прийняв керівництво Твіттер- каналом FIAT.

Фільм пройшов попередній перегляді в Італії в Римі 30 січня в захоплюючому демонстраційному заході для шанувальників під егідою FCA, протягом якого до акторського складу «Зуландер 2» приєднався на червоній килимовій доріжці Fiat 500X в спеціальному тришаровому жовтому кольорі кузова.

Останні новини від Fiat