MOPAR® VEHICLE PROTECTION СВЯТКУЄ ТРИ РОКИ УСПІХУ - FCA Importers - Fiat

Новини

MOPAR® VEHICLE PROTECTION СВЯТКУЄ ТРИ РОКИ УСПІХУ

27 May 2015

NEWS 4

Програма, створена в 2013 році в регіоні ЕМЕА, в даний час представлена в більш ніж 36 країнах регіону з більш ніж 50 продуктами, а портфель спеціалізованих послуг Mopar® Vehicle Protection включає в себе набір планів з техобслуговування з метою постійної підтримки автомобілів в ідеальних умовах. За три роки було продано більш 1,1 мільйона MPV пакетів.

Mopar®, бренд концерну Fiat Chrysler Automobiles, відповідальний за послуги, обслуговування клієнтів, оригінальні запчастини і аксесуари, святкує третю річницю запуску на ринку програми “Mopar Vehicle Protection” (MVP), глобального бренду, який гарантує відмінні відносини між клієнтами та офіціальними пунктами техобслуговування FCA в регіоні ЕМЕА.

“Mopar Vehicle Protection” пропонує сервісні контракти, під гарантію концерну Fiat Chrysler Автомобілі, які дають замовникам максимальний душевний спокій завдяки їх широкому охопленню механічних компонентів і спеціальним планам обслуговування, а також службам допомоги і ремонту, в яких працюють висококваліфіковані техніки, використовуючи виключно справжні оригінальні деталі.

В даний час присутня в більш ніж 36 країнах EMEA регіону та з портфелем, що містить більше 50 продуктів, “Mopar Vehicle Protection” розробила ряд планів техобслуговування за конкурентоспроможними цінами з метою підтримувати автомобіль в робочому стані в будь-який час:

  • “Maximum Care”: покриває механічні і електричні частини, що розширює гарантію на автомобіль;
  • “Powertrain Care”: розширює гарантію автомобіля, покриваючи механічні частини двигуна, коробки передач і трансмісії;
  • “Easy Care & Easy Care Plus”: охоплює заплановані витрати на обслуговування за конкурентоспроможними ставками. За допомогою опції “Plus” клієнти можуть також включити в гарантію заміну ряда швидкозношуваних деталей;
  • “Top Care & Top Care Plus”: план для “максимального душевного спокою”, який забезпечує повне покриття, у тому числі механічних частин, електричних частин і запланованих послуг. За допомогою опції “Plus” клієнти можуть також включити в гарантію заміну ряда швидкозношуваних деталей;
  • “Essential Care & Essential Care Plus”: включає в себе розширену придорожню допомогу після перших двох років служби машини, з використанням купонів лояльності, які гарантують спеціальні умови на всі основні швидкозношувані деталі і на широке коло аксесуарів. За допомогою опції “Plus” клієнт може також одержати два техогляди з 14 перевірками на основних механічних і електричних частинах машини.

плани “Mopar Vehicle Protection” включають в себе всеосяжний ряд опцій щодо технічного ресурсу і пробігу, а клієнти завжди можуть розраховувати на вільний доступ до обширної сервісної мережі, укомплектованої висококваліфікованими техніками з використанням виключно оригінальних запасних частин. Клієнтам також гарантується спокій від придорожньої допомоги по всій Європі, а у випадку продажу план повністю передається новому власнику.

Турин 27 травня 2015 р.

 

Останні новини від Fiat