Після Італії, Франції та Німеччини «500 Forever Young Tour» прибув до Іспанії

Після Італії, Франції та Німеччини «500 Forever Young Tour» прибув до Іспанії

Після італійського, французького та німецького етапів «500 Forever Young Tour», присвячений 60-річчю Fiat 500, прибув в Мадрид в Іспанію. Всього за кілька днів до фактичного дня народження моделі, 4 липня, тур продовжує відвідування найкрасивіших площ Європи з участю шанувальників Fiat 500 та колекціонерів різного віку. Захоплюючий «500 Forever Young Tour», по суті, є частиною більшого проекту бренду Fiat з відзначення 60-річчя Fiat 500, справжнього символу, вірного самому собі, але завжди сучасного. Міста, які брали участь у Франції, Німеччині та Іспанії, були святково прикрашені і створили чудові сцени 60-х років, завдяки спеціальним декораціям, відданим своїй справі співробітникам і майже ста акторам і статистам. Успіх, підтвердили понад сім тисяч відвідувачів в іспанській столиці, яка була освітлена нібито денним світлом від спалахів фотокамер і смартфонів.

Іспанський етап, який пройшов 22 червня, додатково пожвавив галасливу площу Хорхе Хуан – серце міста і один з головних міських розважальних центрів в Мадриді. Розташований в районі Саламанка, в безпосередній близькості від Золотої милі, цей район останнім часом став справжньою вулицею гастрономії і модних бутиків. Численна публіка, уважна до моди і тенденцій в способі життя, заповнила вулицю Хорхе Хуан з вулиці де Серрано, щоб помилуватися куточком шістдесятих років, присвяченим Fiat 500, який був оформлений під атмосферу шістдесятих років, щоб продемонструвати в найкращому світлі спеціальний випуск Fiat 500, присвячений його 60-річчю.

Прекрасний дизайн і вміння бути завжди модним і сучасним – це два із секретів успіху і вічної молодості Fiat 500, який відчував себе як вдома на жвавих вулицях району. Незаперечною зіркою заходу стала спеціальна серія, яка дебютувала у вишуканому двокольоровому кузові «Dolcevita» з білої тришарової фарби Tri-Coat White в поєднанні з пастельною Pastel Ivory. Ексклюзивна спеціальна серія була зустрінута як кінозірка відвідувачами, що невпинно фотографували новинку разом з історичною моделлю Fiat 500, виставленою поряд з нею, яка відчувала себе абсолютно спокійно між кондитером і продавцем морозива в костюмах шістдесятих, маленьким візком квітів і акторами у ролі папарацці, знаменитих фотографів зірок, які снували всюди в епоху Dolce Vita.

Fiat 500 є бестселером в дев’яти країнах і входить в першу трійку ще в семи, він зберігає ту ж частку ринку протягом 10 років. Міжнародний характер символу Фіата відображає і сам район Хорхе Хуан. Цей район колись був домом для Національного інституту географії Іспанії, і з огляду на його зв’язок з мореплаванням і великими дослідниками він завжди вважався однією з найбільш космополітичних зон Мадрида. Крім того, з відкриттям іспанської економіки в шістдесятих і сімдесятих роках, найбільш важливі міжнародні бренди моди знайшли в цьому районі ідеальне місце для своїх бутиків, надавши йому імідж суперстильного. Сьогодні Хорхе Хуан – це район, що складається з чарівних пішохідних вулиць, де можна прогулятися і помилуватися неокласичними будівлями, і де Fiat 500 прекрасно інтегрувався між елегантністю магазинів і веселощами ресторанів.

Поруч з символом відвідувачі змогли помилуватися 124 Spider America, одним з обмеженого випуску в розмірі 124 автомобілів, який зберігає стиль і дизайн моделі 124 Sport Spider America. Ця ексклюзивна версія в бронзовому кольорі Magnetic Bronze була створена починаючи з Lusso, найбагатшого рівня комплектації в лінійці Spider. Кожен з цих автомобілів має внутрішню табличку з номером на додаток до його сертифікату справжності. Він володіє ексклюзивними стилістичними штрихами і оригінальною класичною зовнішністю, а також щедрим набором естетичних і функціональних особливостей.

Успіх останнього етапу Forever Young Tour знаменує початок зворотного відліку святкових заходів 4 липня, коли Fiat 500 буде грати головну роль у тісному графіку престижних заходів та подій в ознаменування свого шістдесятиліття.