Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth і Jeep будуть в головній ролі на автосалоні з 11 по 14 червня. На додаток до мотор-шоу в першому громадському парку Італії, небувала колекція класичних автомобілів пройде парадом в садах Реджо Венаріа в неділю.
FCA братиме участь у першому випуску “Парк Валентіно – автосалон і Гран-прі” в Турині з 11 по 14 червня. Цей захід є невід’ємною частиною програми в Турині, спортивній столиці Європи 2015 та наповненого подіями календаря, організованих під час Expo Milano 2 015, в яких FCA і CNH Industrial є офіційними глобальними партнерами.
Натхненний щорічним фестивалем Goodwood Festival (Великобританія) та іншими міжнародними подіями, цей захід виділяється своєю двоїстою природою. По-перше, це можливість для великих автовиробників продемонструвати свої новітні продукти в старовинних італійських скверах в Туріні. Вхід буде безкоштовним з 10:00 ранку до півночі з четверга по неділю. Захід отримає більш динамічний розвиток з кульмінацією на параді в неділю, 14 числа, коли найбільш представницькі моделі кожної марки вишукуються і пройдуть майже 15 кілометрів від центру Турина до палацу Venaria Reale Castle.
Парк Валентино приймав Parco del Valentino Grand Prix з 1935 по 1955 рік. Сьогодні, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth і Jeep демонструватимуть свої самі представницькі моделі на трасі, на якій конкурувало так багато великих гоночних автомобілів минулого. Є моделі для всіх смаків і потреб, як Fiat 500X, Alfa Romeo 4C Spider, Abarth 695 Biposto, знаковий Jeep Wrangler і нова Lancia Ypsilon “30-річчя”, щоб назвати тільки деякі. По алеях парку будуть розташовані стенди з мерчандайзингом, оформлені компанією Mopar, історичним брендом з США, який в даний час став відповідальним в Європі за послуги, запасні частини, аксесуари та обслуговування клієнтів для всіх марок FCA.
Кілька класичних автомобілів, відомих своїми гоночними результатами, також будуть на виставці: Alfa Romeo 155 V6 DTM і Giulia GTAM, Lancia Stratos і Fulvia Coupé HF, Fiat 131 Abarth Rally і124 Abarth Rally. Деякі з цих автомобілів пройдуть парадом в розділі Motorsport на коротшій дистанції три кілометри по вулицях центру міста до площі Сан-Карло, разом з Abarth prototype 695 Gumball і 695 EVO.
Інноваційний автосалон в італійському найстарішому і найвідомішому громадському парку Турина.
Три входи в парк будуть названі ім’ями трьох легендарних водіїв, які вписали найбільш пам’ятні сторінки в історії гоночних автомобілів: Нуволарі, Віллорезі і Аскарі.
Ще раз, автомобілі будуть зірками в інноваційній, елегантній події на дорогах, де проходив епохальний Гран-прі 1935 по 1955 рік.
Alfa Romeo
Alfa Romeo традиційно організовує вражаючий спектакль. Будуть демонструватися чотири моделі Alfa Romeo, які виробляються в даний час: суперкари 4C Coupé і 4C Spider, нова Giulietta Sprint і Міто Racer спеціального випуску.
Безперечними зірками стенду Alfa Romeo будуть 4C Coupé і його еволюція 4C Spider, який був представлений для ринка EMEA на міжнародному автосалоні в Женеві. Обидві версії 4C висловлюють ту ж саму спортивну сутність марки, комбінуючи захоплюючий стиль і відмінні ходові якості. Автомобіль оснащений кращою технологією, отриманою від гоночного світу. Примітно, що завдяки конструкції монокок з вуглецевого волокна і великому використанню алюмінію і композитних матеріалів для кузова, співвідношення ваги до потужності у 4С становить менше 4 кг. Задній привід і чотирьох-циліндровий, з безпосереднім уприскуванням, турбонаддувом, з центральним розташуванням двигун потужністю 240 к.с. дають автомобілю на дорозі якості суперкара: він має максимальну швидкість 257 км / год, розгін 0-100 км / год за 4,5 секунди, 1,1 г бічного прискорення і 1,25 г максимального гальмівного уповільнення.
Giulietta Sprint відзначатиме 60-ту річницю моделі, яка була запущена на ринок на Туринському автосалоні. Автомобіль швидко завоював шанувальників у всьому світі і зробив так, щоб мрія володіти Alfa Romeo збулася для багатьох. Сьогодні, Giulietta Sprint приймає естафету, маючи сміливішу зовнішність, пропонуючи більш захоплююче водіння завдяки найсучаснішим технологіям та підвищеній аеродинамічній ефективності. Задоволення від водіння Alfa Romeo забезпечує новий 150-сильний двигун 1,4 літра, найостанніше доповнення до сімейства MultiAir, що відрізняється інноваційною архітектурою і великою кількістю електронних систем.
MiTo також є втіленням справжнього “духу Альфи” і разом з Racer він робить це з ще більшою витонченістю. Нова спеціальна серія має елегантні сатиновані хромовані дверні ручки і рамки передніх і задніх блок-фар. Спортивний бампер, 17-дюймові колісні диски, спойлер і хромована вихлопна труба завершують привабливий наряд. Усередині MiTo Racer класична коричнева оббивка з еко-шкіри і спортивна затемнена атмосфера з фасонним рульовим колесом і логотипом Alfa Romeo, надрукованим на підголівниках.
Fiat
Прожектори будуть також направлені на Fiat з лінійкою моделей, яку оцінила різноманітня клієнтська база різних віків і смаків, але всі шанувальники функціональності і привабливого італійського дизайну. Отже, ось 500X, новий Fiat кросовер, який виражає весь стиль і сутність італійського дизайну в комфортному, висококласному автомобілі, який завжди на зв’язку зі світом. У центрі уваги в ході заходу буде версія Cross Plus, яка поєднує найкращий стиль і обладнання вищого класу. Така ж сама досконалість знаходиться під капотом і може бути введена в дію простим натисканням кнопки. Система безключового пуску Full Keyless System вводить в дію потужний, гнучкий 140-сильний двигун 2.0 Multijet, який поставляється в поєднанні з дев’яти-ступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом 4WD.
На виставці також буде Panda K-Way – нова функціональна, барвиста спеціальна серія, створена у співпраці з відомим виробником непромокальних курток. Сміливу індивідуальність моделі надають деталі титанового кольору і чотири варіанти кольору для обтічників дзеркал і ковпаків колес. Ці деталі є цінним доповненням до знаменитої конкретності і практичності Panda.
Також упакований красивими деталями Fiat 500 Vintage ’57 на виставці у Валентино є даниною поваги до автомобільного символу, введеного в 1957 році і нагадує про привабливість свого старомодного попередника. Як і його пастельний синій кузов з білим дахом, спойлер, антена і дзеркала, а також його шкіряна оббивка Poltrona Frau тютюнового кольору. Автомобіль прикрашений емблемами Fiat в старовинному стилі зовні і на рульовому колесі, білою приладовою панеллю і 16-дюймовими легкосплавними білими і хромованими колісними дисками.
Команду Fiat завершує особливий Fiat 500L Trekking, подальша еволюція сім’ї 500 з двома абсолютно злитими душами, які люблять сперечатися щодня: одна для мегаполісів, щоб проноситися через місто, а друга заповзятлива, ідеальна для маленьких емоцій на вихідні, які доказують, що варто жити. Версія на виставці оснащена 120-сильним турбодизельним двигуном 1.6 Multijet з стандартним обладнанням, а також 17-дюймовими легкосплавними колісними дисками, автоматичною системою клімат-контролю з двома зонами, круїз-контролем і системою ESC, електронний контроль стабільності з функціями ASR / MSR, ABS + EBD і hill holder.
Lancia
Lancia, бренд, який завжди був уособленням елегантності і висловлює інновації та увагу до смаків жінок-водіїв, не міг втратити цю можливість. Очевидно, що зіркою показу буде автомобіль, який найбільш цінується серед італійських жінок і який святкуватие своє тридцятиріччя в цьому році – Lancia Ypsilon. На Валентино будуть демонструватися дві спеціальні серії – Ypsilon ELLE і Ypsilon ’30th Anniversary’. Перший є результатом партнерства з журналом тієї ж назви. Автомобіль являє собою концентрат гламуру і елегантності і ідеально підходить для розумних, вишуканих жінок, як читачів ELLE. Він є особливим і нетрадиційним з спеціальними кольорами і цінними деталями стилю, як наприклад, темно-хромована обробка, 15-дюймові легкосплавні диски алмазної обробки або 16-дюймові диски алмазної обробки з кольором Cipria, які доповнює ексклюзивна графіка в ламану клітку на стійках. Усередині оббивка з спеціальної шкіри і алькантара є прикладом класичної елегантності Lancia.
Друга спеціальна серія святкує історію успіху, який протягом тридцяти років міцно увійшов у колективну уяву з більш ніж чотирма поколіннями і 2,7 мільойнами проданих машин. На ньому святковий знак на стійках і красивий блакитний кузов Oltremare в кращих традиціях Lancia. Нова версія має чорні 15-дюймові легкосплавні колісні диски з ефектом алмазної обробки і чорні двері багажника на замовлення, як у першої моделі, запущеної ще в 1985 році. Всередині варто відзначити елегантну чорну або бежеву тканинну оббивку Castiglio і повне стандартне обладнання. Ypsilon ELLE і Ypsilon ’30th Anniversary’ підтверджують винятковий характер міського автомобіля Lancia ‘fashion city car’ як найсучасніші версії, створені, щоб посилити виграшні риси моделі, яка впродовж багатьох років доводила, що вона є справжньою іконою стилю, дизайнерським шедевром і машиною, яка завжди йде в ногу з часом.
Abarth
На стенді Abarth будуть два автомобілі, які демонструють знамените прагнення Абарта до “механічної досконалості”. Це суть бренду, який завжди постійно оновлюється, приймаючи виклики і перемагаючи проблеми, які деякі вважають неможливими. 695 Biposto і 595 Competizione є кращим вираженням девізу Карло Абарта: “По неділях на гоночному треку, по понеділках на праці”.
695 Biposto це ідеальне поєднання дорожнього і гоночного автомобіля. Вага 997 кг з 190 к.с. потужності гарантують надзвичайні ходові якості. Його покликання до екстрему очевидно. Просто увійдіть в нього і сядьте у спортивні форми шкаралупи сидіння матово-сірого кольору Sabelt , закріпіть чотирьохточкові ремені безпеки і слухайте звук двоступінчастої системи вихлопу Akrapovic. Це безкомпромісний автомобіль, який обіцяє непідроблені веселощі, гострі відчуття і італійський дизайн, будучи обладнаний як справжній суперкар: навмисно без надмірностей пасажирський салон, чудова ергономіка при водінні, зниження ваги і коробка передач з кулачковою муфтою.
Поряд з ним 595 Competizione Cabrio, останнє поповнення і найефективніша машина лінійки Abarth 595, який забезпечує 180 к.с. потужності і дозволяє досягти 225 км / год максимальної швидкості та прискорення від 0 до 100 км / ч за 6,7 секунди. Всією цєю міццю можна натішитися на відкритому повітрі, потягнувши вниз його верхній панорамний м’який верх в цілковитій безпеці. Стандартне обладнання включає в себе високопродуктивні гальма Brembo, шість подушок безпеки, протитуманні фари, система контролю курсової стійкості, ксенонові фари і систему TPMS для контролю тиску в шинах.
Jeep
ВІдвідувачі першого випуску “Парк Валентіно – автосалон і Гран-прі” також побачать делегацію джипів, які представляють найбільш нагороджену лінійку позашляховиків. У центрі уваги будуть знакові Wrangler, Cherokee (середній позашляховик), Renegade (перший Jeep, що буде зроблений в Італії) і Grand Cherokee (флагман серед Джипів).
Культовий Jeep Wrangler є ідеальним втіленням заклику “Їдь, куди хочеш, роби, що хочеш”. Оснащений турбодизельним двигуном 2,8, який забезпечує 200 к.с. і 460 Нм крутного моменту, він зобов’язаний його легендарним здібностям позашляховика можливості відключати привід на чотири колеса, діапазону нижчих перевальних чисел трансмісії і переднім і заднім електронним пристроям Тру-Lock блокування диференціала для подолання найскладнішої місцевості та розподілу крутного моменту в рівній мірі на чотири колеса.
Cherokee, середній позашляховик, нещодавно оновлений і розроблений для подолання будь-яких місцевостей. Це ідеальне поєднання інноваційного стилю і традиційних, легендарних здатностей приводу 4 × 4 та технології. Це важливе нововведення в своєму сегменті з двигуном 2.2 Multijet потужністю 185 і 200 к.с., дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач і інноваційним пристроєм відключення заднього приводу.
Новий Jeep Renegade, побудований в Мельфі (Італія), продається у більш ніж 100 країнах по всьому світу, включаючи США, і має сміливу індивідуальність і правильний розмір для використання як у місті, так і на позашляхових трасах. Він може похвалитися найкращими позашляховими здібностями у своєму класі, відмінною динамікою руху по дорозі, ексклюзивною дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач, двома приводними системами, надзвичайно економічними двигунами і широким спектром пристроїв безпеки. Цей компактний позашляховик Jeep з італійським серцем швидко піднявся у списку бестселерів у своєму сегменті в Європі.
Grand Cherokee є символом неперевершеності Джипа і найбільш нагородженим позашляховиком коли-небудь, ідеальне поєднання потужності, стилю, комфорту і технологічних інновацій. Версію Summit було обрано для представлення моделі в Турині. Він наповнений унікальними стилевими акцентами: адаптивні біксенонові фари, передній бампер з подовженими протитуманними фарами, хромовані вихлопні труби-близнюки прямокутної форми і ексклюзивні хромовані алюмінієві 20-дюймові колісні диски із здвоєними спицями. Інтер’єр відрізняється високою якістю шкіряних сидінь з Premium Natura-Plus, обшивкою передніх стійок і даху з штучної замші і акцентами мідного кольору, які прикрашають шкіряну оббивку і деталі на приладовій панелі і центральній консолі.
Mopar
Бренд, відповідальний за послуги, запасні частини, аксесуари та обслуговування клієнтів для всіх брендів FCA буде матиме свій власний стенд на автосалоні і представить MEC: Mopar Express Care (експрес-поміч від Мопар). Це транспортний засіб, на основі Fiat Ducato, який став справжньою мобільною майстернею, яка має рецепцію, місце для діагностики і місце для операцій. Крім того, MEC також організований для продажу запасних частин, аксесуарів та мерчандайзингу. У цьому не буде необхідності під час автосалону, тому що Mopar підготує спеціальне місце для офіційних виробів Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Abarth і Jeep.
Зв’язок з Jeep буде додатково підкреслений присутністю Renegade “Hard Steel” і Wrangler “Stealth”, двох спеціальних версій, які демонструють природну тенденцію джипів для кастомізації. Ця здібність добре підходить для незліченних можливостей, пропонованих аксесуарами Mopar, які підкреслюють або естетичний зовнішній вигляд, або позашляхову душу. Наприклад, Wrangler “Stealth” представляє собою як найостанніший технічний рівень – підходить для найвимогливішого позашляхового використання – так і естетичний, де жодна деталь не встановлена навмання.
Renegade «Hard Steel» демонструє потенціал моделі, що піддається незліченним варіантам персоналізації, а також представляє панораму можливих майбутніх аксесуарів Mopar, присвячених новому Renegade. «Технологічний» аспект шоу-кар отримує завдяки лівреї Brushed Steel, обробці кузова, отриманої від авіації і найсучаснішим навігаційним додаткам. Все посилюється матовим чорним кольоровим контрастом, який використовується на численних елементах, таких як решітка радіатора, релінги на даху, обтічники дзеркал, 16-дюймові легкосплавні колісні диски, бічні смужки бампера, повітрозабірники на капоті, крилах і бамперах, і оригінальні аксесуари Mopar, такі як решітка радіатора і обтічники дзеркал, також матові чорні, а також дверні пороги, килимки та буксирний гак.
Обидва транспортних засоби братимуть участь у параді “Tribute Parade” у неділю, 14 числа.
Емоційні паради вулицями міста
На додаток до захоплюючої виставкової площі подія «Parco Valentino – автосалон і Гран-прі» включає в себе захоплюючий динамічний аспект, який у неділю, 14 числа завершиться вражаючим парадом «Tribute Parade». Найбільш представницькі моделі кожного бренду пройдуть 15-кілометровою трасою від парку Валентино до садів Реджо ді Венарія через центр Туріна.
Це перший у своєму роді захід: ніколи до цього автомобільні події такого розміру не були організовані на вулицях міста. Спортивні автомобілі, класичні автомобілі і вражаючі автомобільні символи пройдуть парадом вулицями міста, віддаючи данину кожному автовиробнику і представляючи найкращу продукцію кожного.
Шоу відкриє D-50, єдина Lancia з Формули 1. З Альберто Аскарі за кермом, цей автомобіль прийшов сьомим (і останнім) на Валентино Гран-прі в 1955 році . Естафету приймуть сьогоднішні зірки: Fiat 500 Vintage ’57 і 500X, Alfa Romeo 4C Coupe і Spider, Abarth 695 Biposto, 595 Competizione Cabrio, Jeep Grand Cherokee (версія SRT), 468 HP SUV разом з Renegade і Wrangler.
Зокрема, останній буде у спеціальному спортивному наряді «Stealth», зробленому Mopar. А Jeep Wrangler Rubicon «Stealth» матиме екстремальний тюнінг: позашляхові бампери, текстуру фарби Iron Peltrox з ефектом іржі, шкіряні м’які сидіння та компоненти у вінтажному стилі.
Вітрина переможців чемпіонату знаменитостейВітрина офіційних знаменитостей серед автомобілів, які зробили собі ім’я в різних чемпіонатах, таких як Формула 1, GT-Series, Rally and Sport Prototypes вишикуються для «Tribute Parade». «Парк Валентіно – автосалон і Гран-прі» є частиною програми European Capital of Sport 2015 у Турині, і особлива увага буде надана деяким видатним представникам автоспорту.
Серед зірок будуть Alfa Romeo 155 V6 DTM і Giulia GTAM, Lancia Stratos HF і FULVIA Coupe HF 1.6 Rally, Fiat 131 Abarth Rally і 124 Abarth Rally Abarth prototype 695 Gumball і 695 EVO. Ці автомобілі зібрали нагороди на багатьох конкурсах і зробили внесок до конкурентної репутації Alfa Romeo, Fiat, Lancia і Abarth.
Наприклад, , Alfa Romeo V6 155 DTM дебютував в 1993 році в німецькому чемпіонаті German Touring Championship, який був вершиною технології в світі у свій час. Він мав двигун V6 2500 см3, який виробляв 420 к.с. Під керуванням Ніколи Ларіні і Алессандро Нанніні, 155-й виграв 12 раз в 20 гонках, що дозволило Ларіні стати чемпіоном в 1993 році.
Перед 155, Alfa Romeo Giulia GTAM вигравав європейський Touring Championship протягом двох років поспіль – у 1970 і 1971.
В раллі, , Lancia Fulvia Coupe HF і Lancia Stratos можуть похвалитися позачерговим призовим рекордом. Перша виграла чемпіонат світових виробників в 1972 році і під керуванням Сандро Мунарі перемогла у ралі Монте-Карло в тому ж році.
Lancia Stratos продовжила переможну серію і отримала чемпіонський титул в 1974, 1975 і 1976. Автомобіль на виставці з спортивною ліврею Lancia Alitalia був тим, хто виграв останній титул.
Він був замінений в якості офіційного автомобіля в чемпіонаті Rally World на Fiat 131 Abarth Rally в 1977 році. На базі дводверного кузову першої серії він був оснащений чотирициліндровим двигуном, отриманим від дволітрового Fiat і розвинутого Abarth. Дорожня версія мала об’єм 1995 см3 і потужність 140 к.с. з доведенням до 235 к.с. на гоночній версії. Fiat Abarth 131 Rally був законним спадкоємцем Lancia Stratos і виграв три чемпіонати світу: в 1977 році, 1978, і 1980.
Fiat Abarth 124 Rally також добився перемог, ставши першим у чемпіонаті European Rally Championship в 1972 і 1975.
Деякі з цих автомобілів пройдуть парадом у події Motorsport на короткій трикілометровій трасі вулицями центру міста до площі Сан-Карло, поряд з Abarth 695 EVO і prototype 695 Gumball. Торік останній, в його лівреї «Gumball 3000», взяв участь у шістнадцятому випуску відомого неконкурентного ралі, зарезервованого тільки для 120 суперкарів. Вперше в історії ралі, було оголошено офіційний автомобіль: честь дісталася «самому швидкому Abarth за всі часи», який мав престижний номер # 1 на своєму кузові. «Gumball 3000» пройшов більш ніж 3000 миль від Дубліна до Ібіци, покривши відстань менше ніж за 10 днів.
Турин, 8 червня 2015 р.