Програма, створена в 2013 році в регіоні ЕМЕА, в даний час представлена в більш ніж 36 країнах регіону з більш ніж 50 продуктами, а портфель спеціалізованих послуг Mopar® Vehicle Protection включає в себе набір планів з техобслуговування з метою постійної підтримки автомобілів в ідеальних умовах. За три роки було продано більш 1,1 мільйона MPV пакетів.
Mopar®, бренд концерну Fiat Chrysler Automobiles, відповідальний за послуги, обслуговування клієнтів, оригінальні запчастини і аксесуари, святкує третю річницю запуску на ринку програми “Mopar Vehicle Protection” (MVP), глобального бренду, який гарантує відмінні відносини між клієнтами та офіціальними пунктами техобслуговування FCA в регіоні ЕМЕА.
“Mopar Vehicle Protection” пропонує сервісні контракти, під гарантію концерну Fiat Chrysler Автомобілі, які дають замовникам максимальний душевний спокій завдяки їх широкому охопленню механічних компонентів і спеціальним планам обслуговування, а також службам допомоги і ремонту, в яких працюють висококваліфіковані техніки, використовуючи виключно справжні оригінальні деталі.
В даний час присутня в більш ніж 36 країнах EMEA регіону та з портфелем, що містить більше 50 продуктів, “Mopar Vehicle Protection” розробила ряд планів техобслуговування за конкурентоспроможними цінами з метою підтримувати автомобіль в робочому стані в будь-який час:
плани “Mopar Vehicle Protection” включають в себе всеосяжний ряд опцій щодо технічного ресурсу і пробігу, а клієнти завжди можуть розраховувати на вільний доступ до обширної сервісної мережі, укомплектованої висококваліфікованими техніками з використанням виключно оригінальних запасних частин. Клієнтам також гарантується спокій від придорожньої допомоги по всій Європі, а у випадку продажу план повністю передається новому власнику.
Турин 27 травня 2015 р.