FIAT представляє нові 500X Hybrid та Tipo Hybrid та завершує електрифікацію модельного ряду.
Історія розпочалася з 500 Hybrid і Panda Hybrid, продовжилася з New 500 і Ulysse з електричними двигунами, а сьогодні спостерігається запуск нових 500X і Tipo з новим 48-вольтним гібридним двигуном. Таким чином, FIAT виконує свою обіцянку пропонувати принаймні одну версію з низьким рівнем викидів для кожної моделі і робить ще один крок на шляху енергетичного переходу та стійкої мобільності.
Як пояснює Олів’є Франсуа, генеральний директор FIAT і директор з маркетингу Стеллантіс: «Процес електрифікації FIAT триває. З виходом на ринок нових 500X Hybrid і Tipo Hybrid, оснащених новою технологією 48-Volt Hybrid, лінійка FIAT повністю електрифікована. Сьогодні ми можемо запропонувати всім нашим клієнтам стійке рішення для мобільності, якими б не були їхні потреби у мобільності, із простими технологіями та за доступною ціною, і я надзвичайно пишаюся цим, оскільки це відповідає нашому баченню: «It’s only green when it’s green for all». Але це ще не все. Наш шлях до сталої мобільності для всіх триває, мета, як я вже оголосив, полягає в тому, щоб випускати новий автомобіль щороку вже з 2023 року, кожна модель буде мати електричний двигун, щоб електрифікувати всю лінійку з 2027 року».
FIAT, відповідно до своєї ДНК, зробив значний внесок у поширення та знання гібридної технології, запропонувавши просте технологічне рішення, яке не створює перешкод для використання – він їздить як «звичайний» автомобіль з традиційним двигуном. Таким чином FIAT поширив усвідомлення переваг і буквально віддав цю технологію «в руки людей», починаючи зі своїх бестселлерів у Європі серед міських автомобілів. 500 Hybrid і Panda Hybrid, продані у розмірі більш ніж 200 тисяч гібридних екземплярів у 2021 році, зробили FIAT одним з основних гравців на ринку. FIAT завжди пропонував інноваційні, прості і доступні технологічні рішення, завжди ставлячи в основу потреби людини і вигоди, які ця технологія може конкретно запропонувати. Сьогодні з новими 500X Hybrid та Tipo Hybrid застосовується той самий підхід: зручне технологічне рішення, але водночас надзвичайно інноваційне та інтелектуальне.
500X Hybrid і Tipo Hybrid – ще один важливий крок на шляху Бренда, що відповідає зростаючому попиту на цю технологію в даному сегменті і в більш високих (+30% за останній рік).
Партнерство з (RED) продовжується: 500X Hybrid та Tipo Hybrid запускаються в рамках підготовки Спеціальної серії (RED), послідовно сприяючи поширенню інформації про те, що кожен з нас може зробити свій внесок і бути поряд з (RED) у боротьбі з пандеміями. 500X Hybrid та Tipo Hybrid, більш екологічні та соціально значущі.
Крім того, на всіх версіях 500X і Tipo, оснащених гібридним силовим агрегатом, на дверях багажника буде присутній розпізнавальний логотип Hybrid на кришці багажника, що складається з двох листків з краплями роси синього кольору – більш насичений відтінок, ніж той, що обраний для 500 та Panda – з метою вказати технологічну еволюцію двигуна.
Новий двигун 48-Volt HYBRID, «додатковий імпульс» у повсякденному житті
Новий двигун, яким оснащуються моделі 500X Hybrid та Tipo Hybrid, не тільки екологічно безпечний, але й доступний, і має низькі експлуатаційні витрати. Насправді, це також є сучасним станом технології, яка хоче бути, перш за все, простою та орієнтованою на людину, під гаслом «Tech it easy», прогрес, який не вимагає складних інструкцій, щоб бути використаним у своєму повному потенціалі. «Ми підключаємо, ви граєте», слоган, запущений брендом FIAT під час Дня програмного забезпечення Stellantis, тому знаходить своє практичне застосування в цьому двигуні, який служить для повсякденного життя клієнтів, щоб задовольнити їхні потреби в мобільності без непотрібних складнощів.
Секрет продуктивності 500X Hybrid та Tipo Hybrid полягає у синергії між двигуном FireFly нового покоління, 1,5-літровим 4-циліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом, здатним розвивати потужність до 130 лс 15 кВт, і оснащеним новою 7-ступінчастою автоматичною коробкою передач із подвійним зчепленням.
Завдяки передовій гібридній технології робота FireFly доповнюється підтримкою електродвигуна BSG, що забезпечує безшумний та 100% електричний запуск, та електродвигуна, що покращує ефективність та динаміку автомобіля, що дозволяє рухатися з вимкненим тепловим двигуном.
Споживання та викиди CO2**
Це перший гібрид від FIAT, який використовує електродвигун, повністю відключаючи бензиновий двигун, який у загальному циклі WLTP може залишатися неактивним до 47% часу.
Якщо розглядати лише міський цикл, відсоток сягає 62%. В результаті новий 48-Volt Hybrid є бензиновим двигуном, що споживає менше дизельного палива в міському циклі. (WLTP):
Перевага нового двигуна 1.5 T4 Hybrid 48 Volt навіть вище в порівнянні з попереднім 1.3 T4 (500X), в цьому випадку зниження викидів CO2 досягає до 11% (цикл WLTP), без шкоди для продуктивності та з дуже високим комфортом їзди завдяки практично непомітним переходам між електричним і тепловим двигуном.
Продуктивність
Крім того, він є найшвидшим у лінійці, розганяючись до 100 км/год лише за 9 секунд (Tipo) та 9,4 секунди (500X), тому що електродвигун забезпечує крутний момент майже миттєво, тому він легко підтримує продуктивність теплового двигуна на етапі прийомистості та оптимізує віддачу, пом’якшуючи ефект турболагу та забезпечуючи швидку реакцію на запити дросельної заслінки. Так само, якщо робота починається тільки на електриці, відбудеться ввімкнення теплового двигуна для інтеграції запиту потужності.
Нарешті, слід підкреслити, що електричний двигун вмикається, щоб усунути теплову робочу точку і досягти максимальної ефективності, навіть коли автомобіль холодний: ця функція прискорює перехідний процес нагрівання каталітичного нейтралізатора, що дає додаткові переваги щодо витрати палива та викидів.
Електричний привід
Гібридний блок живлення має численні переваги в обох нових моделях, не в останню чергу при запуску в 100% електричному режимі: плавний, безшумний і без витрат бензину. Аналогічно, автомобіль може продовжувати їздити в повністю електричному режимі, сумісному з потребою в потужності та рівнем заряду акумулятора (e-launch). Електроживлення також можна використовувати для функції e-creeping, щоб зробити серію коротких рухів вперед без натискання на педаль газу, наприклад, у пробці (e-queueing). Операції паркування також можуть здійснюватися в 100% електричному режимі як на першій, так і на задній передачі (e-parking). Крім того, гібридний блок живлення призначений для рекуперації енергії як при гальмуванні, так і при уповільненні.
Переваги цієї технології очевидні: менше викидів і більше турботи про навколишнє середовище, менше шуму, більше комфорту та задоволення завдяки плавності автоматичної коробки передач та швидкому відгуку блоку живлення, а також менше споживання палива. Ці особливості роблять двигун, який використовується на 500X і Tipo, найкращим гібридним 48-вольтовим двигуном в сегментах B і C, «додатковим імпульсом» для повсякденного життя, простим у використанні та здатним задовольнити потреби у свободі пересування для всіх.
Fiat 500X Hybrid, італійський кросовер
500X Hybrid – ідеальний автомобіль для молодих людей, які шукають унікальний стиль, які щодня пересуваються в міських умовах, але також люблять безкомпромісно подорожувати за місто, уважно ставляться до технологій, але насамперед до екологічності та споживання.
Таким чином, 500X Hybrid є ідеальним завершенням лінійки моделі, яка була запущена в 2014 році і нещодавно відмітила більше 750 000 реєстрацій – глобальний успіх, оскільки 500X продається на всіх основних ринках світу.
Завжди на подіумі в Італії в найбільш багатолюдному та складному сегменті, 500X не боїться конкуренції і може похвалитися тим, що він є кращим на 60% порівняно з конкурентами. Єдиний позашляховик з м’яким верхом, єдина модель, що має соціальну значимість у своєму сегменті завдяки співпраці з (RED), 500X представляє тепер у гібридній версії нову 7-ступінчасту АКПП з подвійним зчепленням.
Зовнішній вигляд також був оновлений з запуском модельного року 2022: передня частина має новий логотип «500», а задня частина містить динамічні букви «FIAT», що є синонімом приналежності та індивідуальності. Дві елементи дизайну, які роблять 500X ще більш сучасним, нагадують зовнішній вигляд нового 500.
Модельний ряд 500X, доступний в комплектаціях Cult, Club, Cross і Sport, а також з двома кузовами Hatchback і Dolcevita з відкидним верхом, включає двигуни 1.0 GSE T3 120CV FWD, 1.3 MULTIJET 95 к.с., разом з недавно створеним Hybrid, вони є пропозицією, здатною задовольнити всі потреби клієнтів у мобільності.
Fiat Tipo Hybrid, «сімейний перевізник», екологічний за визначенням
Tipo Hybrid – ідеальний автомобіль для сімей, які шукають універсальний та функціональний автомобіль для задоволення повсякденних потреб у русі, у тому числі завдяки повторному впровадженню в модельний ряд автоматичної коробки передач, автомобіль для поїздок куди завгодно, від центру міста до поїздок за місто. Він практичний і просторий, але при цьому не завдає шкоди навколишньому середовищу.
Таким чином, Tipo Hybrid приєднується до модельного ряду моделі, проданої тиражем більше 1 мільйона одиниць з моменту її запуску, і моделі сегмента C компактних седанів і універсалів в Італії, кваліфікованої як кращий «сімейний автомобіль», доступної в 4 комплектаціях (Tipo, City Life, City Cross та Cross), серед яких хетчбек і дуже простора версія універсалу. Така ж широка лінійка двигунів, яка, крім версії Hybrid, включає бензиновий T3 1.0 потужністю 100 к.с., дизельний двигун 1.3 SDE потужністю 95 к.с. та топовий дизельний двигун 1.6 потужністю 130 к.с.
Безпечне керування із системами ADAS
500X Hybrid і Tipo Hybrid лідирують у своїх сегментах також завдяки обладнанню ADAS (удосконалені системи допомоги водієві), які полегшують керування і запобігають потенційним небезпекам.
Ось основні доступні системи безпеки:
Щоб зробити життя на борту ще більш практичним і зручним, також роблять свій внесок система Keyless Entry/Go, камера заднього виду і бездротовий зарядний пристрій (доступно тільки в Tipo), який дозволяє заряджати мобільний телефон без проводів. Це справжня електростанція (втричі потужніша, ніж у смартфонів, що найбільш продаються), що забезпечує швидку зарядку на 15 Вт.
Fiat 500X Hybrid та Tipo Hybrid, що виробляються відповідно на заводах Melfi в Італії та Tofas у Туреччині, можна замовити з лютого на основних європейських ринках та придбати у дилерських центрах з квітня.
**Попередні значення у процесі омологації