Новий Fiat 500X: назад в майбутнє з новими двигунами та новими технологіями - FCA Importers - Fiat

Новини

Новий Fiat 500X: назад в майбутнє з новими двигунами та новими технологіями

29 August 2018

180828_Fiat_New-500X-statiche_01_HP

500X, італійський кросовер компанії Fiat, повністю оновився завдяки багатьом естетичним і технологічним інноваціям для задоволення нових потреб в мобільності в швидко зростаючому сегменті, в якому 500X вже є провідним гравцем в Італії, де він займає лідируючі позиції в цій категорії, а також в Європі, де з 2016 року вона міцно утвердився в п’ятірці найбільш продаваних автомобілів в своєму сегменті.

Новий 500X має повністю оновлений екстер’єр з новими світлодіодними блоками ліхтарів і фарами Full-LED і оновленими інтер’єрами, які ще більше підкреслюють його неповторну індивідуальність 500-го, забезпечуючи при цьому великі функціональні можливості і комфорт. Крім того, нова модель вперше пропонує на автомобілі Fiat нове сімейство 3- і 4-циліндрових двигунів, які гарантують задоволеність від водіння і знижену на 20% витрату палива, ніж попередні бензинові двигуни, при цьому вони на 20% тихіші, ніж їх турбодизельні аналоги. Водіння таке ж приємним, зручним і безпечним, як і завжди, завдяки новим системам допомоги водінню в базовій комплектації на всіх версіях. Система автоматичного розпізнавання дорожніх знаків разом із «Speed Advisor» дозволяє водіям не порушувати обмеження швидкості, приводячи швидкість у відповідність з дорожніми обмеженнями простим клацанням, після отримання інформації, яку вона зчитує з дорожніх знаків на протязі шляху, в той час як система Lane Assist, також в базовій комплектації, автоматично утримуватиме смугу руху на автомагістралях.

Для запуску New 500X компанія Fiat створила чудовий короткометражний фільм тривалістю дві з половиною хвилини, натхненний культовим фільмом «Назад в майбутнє»*, який зміцнює зв’язок між брендом і світом кіно, відносини кульмінацією яких в минулому році стало відео «Побачимося в майбутньому», створене в честь 60-річчя Fiat 500 з власником премії Оскар Адрієном Броуді в головній ролі. Новий фільм заснований на концепції захоплюючої подорожі в часі, в якій молода пара відправляється в шлях в 60-і роки на борту Fiat 600 тих часів і катапультується в наш час за кермом New 500X. Короткометражний фільм закінчується незвичайною появою американського актора Крістофера Ллойда в епізодичній ролі поліцейського, які підморгує з розумінням і закінчує подорож у часі.

* Back to the Future(назад в майбутнє)– це торгова марка та авторське право спільного підприємства Universal Studios та UDrive. Ліцензія від Universal Studios. Всі права захищені.

 

Оновлений дизайн, функціональність і індивідуальність в істинному стилі Fiat 500

Неповторний вираз кращого дизайну Fiat, новий 500X став ще більш сучасним і функціональним, отримавши нові особливості для забезпечення комфорту і безпеки, не забуваючи про деталі і типовий сімейний стиль 500.
Серед найцікавішим нових особливостям нові світлодіодні блоки ліхтарів. Нові денні ходові вогні і світлодіодні задні блоки ліхтарів входять в стандартну комплектацію і надають ще більш сучасний вигляд, прекрасно вписуючись в найостанніші елементи стилю сім’ї 500. Доступні на замовлення нові фари з технологією Full Led, створені у співпраці з Magneti Marelli, які на додаток до безпомилкового стилю 500 забезпечують більш потужне освітлення, будучи на 20% яскравішими, ніж технологія Xenon, пропонована на попередній моделі. Видимість значно поліпшена, і вони споживають в п’ять разів менше енергії, ніж традиційні галогенні лампи. І останнє, але не менш важливе: вони гарантують меншу напругу очей, завдяки висвітленню, подібного денного світла, а також забезпечують більш широку зону огляду: на швидкості 90 км / год, наприклад, перешкоди визначаються на 4 секунди раніше в порівнянні з галогеновими лампами, і побачити перешкоду можна на 100 метрів раніше.
Нарешті, одна з ключових особливостей дизайну автомобіля – стильний світлодіодний напис навколо модуля, що надає передній частині New 500X чітку, відмінну візуальну ідентичність. Не кажучи вже про задні блоки ліхтарів зі світлодіодами, що робить їх ще більш індивідуальними і впізнаваними, а також збільшує його видимість і, отже, безпеку на дорозі.

Нова версія Urban має абсолютно новий дизайн переднього і заднього бампера, в той час як Cross and City Cross мають нові захисні пластини днища, що підвищують їх індивідуальний вигляд. Новий дизайн екстер’єру підтверджує дві особистості моделі: міську, яка легко справляється з міським рухом, завдяки своїм компактним розмірам і піднятому положенню водія, і другу більш позашляхову для заміських пригод, доступну також з повним приводом 4х4. Компактний ззовні, затишний всередині, про що свідчить просторий і безпечний салон, багато прикрашений якісними матеріалами, якісною обробкою і зручними відсіками для зберігання речей. Комфортний інтер’єр, в неповторному стилі «Made in Italy», з вибором з семи варіантів інтер’єру, створений шляхом комбінування різних видів тканин, шкіри, обробки і кольорів, з безліччю регулювань сидінь і містким багажником. Одним з найбільших нововведень є повністю модернізоване місце водія, в якому представлений новий кластер приладів з графікою, ще більш зручною для зчитування, а також нове рульове колесо, профіль якого розроблений, щоб забезпечити краще розташування рук водія і чудовий обхват керма, шкіряна оббивка і радіоуправління для забезпечення безпечного водіння в будь-який момент. Крім того, ергономіка салону, оптимальне розташування легкодоступних елементів управління, положення важеля перемикання передач і практичний передній підлокітник сприяють комфорту і розслабленому водінню.

Приладова панель зберігає свій поділ на три кола в кращому стилі 500, як ідеальне поєднання ретро-естетики і сучасних технологій. З боків розташовані два аналогових циферблати зі спідометром і тахометрами, а 3,5-дюймовий реконфігурований дисплей TFT в середині забезпечує подачу ключової інформації для водія простим і доступним способом.

Бензинові двигуни нового покоління з кращою продуктивністю в своїй категорії

New 500X – перша модель бренду Fiat, оснащена інноваційним сімейством бензинових двигунів Turbo, розроблених так, щоб запропонувати клієнтам нове співвідношення між продуктивністю і задоволенням від водіння з кращими турбодизельними двигуніами (вони тихіші на 20%) і економією палива, також поліпшеною на 20% у порівнянні з попередніми бензиновими двигунами.

Сумісні з нормами Euro 6/D-TEMP і обладнані сажовим фільтром (GPF), нові турбомотори Firefly є результатом більш ніж 75 000 годин віртуальних випробувань, 60 000 годин експлуатаційних стендових випробувань і 5 мільйонів кілометрів по дорогах усього світу для підтвердження їх міцності і надійності.

Бензинові двигуни Turbo, розроблені з модульною конструкцією і блоком циліндрів 0,33 літра, доступні в конфігурації 1.0 л, 3 циліндри, 120 к.с. і максімальним крутним моментом 190 Нм з шестиступінчастою механічною коробкою передач і переднім приводом та в конфігурації 1.3 л, 4 циліндри, 150 к.с. і крутним моментом 270 Нм в поєднанні з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням DCT і переднім приводом.

Їх особлива архітектура гарантує ефективність, модульність, високий ступінь стандартизації компонентів і виробничих процесів, гнучкість і відкритість для майбутніх змін.

Нові двигуни зроблені повністю з алюмінієвого сплаву, що забезпечує неперевершену легкість (3-циліндрова версія важить всього 93 кг), в той час як блок циліндрів, розроблений у співпраці з Teksid, виготовлений з алюмінієвого сплаву і, для кращого поєднання комфорту, ваги і конструкційних характеристик, має архітектуру з нижньою підставою.

Використання багатьох інноваційних технічних характеристик сприяє підвищенню продуктивності і максимального комфорту водіння: серед них пряме впорскування палива для збільшення максимальної об’ємної ефективності і турбокомпресор з низькою інерцією, керований регулятором тиску наддуву з електроприводом, який в поєднанні з модулем нагнітача, що охолоджується водою безпосередньо на впускному колекторі, забезпечує більш швидкий проміжний відгук і дуже швидке прискорення.

Ще однією новаторською особливістю нових двигунів Turbo є впровадження третього покоління ексклюзивної технології MultiAir (званої MultiAir III), яка додатково оптимізує ефективність згоряння за рахунок постійного контролю відкриття і синхронізації впускного клапана: завдяки конкретним профілям впускних і випускних кулачків, це підвищує ефективність низького навантаження за рахунок рециркуляції вихлопних газів через попереднє відкриття впускних клапанів. Коли потрібна вища потужність, технологія MultiAir III знижує реальну ступінь стиснення, затримуючи закриття клапана, контролюючи стукіт і істотно підвищуючи ефективність використання палива навіть при найвищих навантаженнях.

Нарешті, слід зазначити, що лінійка бензинових двигунів нового 500X доповнена надійним двигуном 1.6 E-Torq потужністю 110 к.с. в поєднанні з механічною коробкою передач і переднім приводом, який був оновлений відповідно до норм Euro 6/D-TEMP.

Криві крутного моменту та потужності двигуна 1.0 л – 3 циліндри – 120 к.с.

180828_Fiat_New-500X-statiche_02

Криві крутного моменту та потужності двигуна 1.3 л4 циліндри – 150 к.с.

180828_Fiat_New-500X-statiche_03

Три дизельні двигуни MultiJet II Turbo з системою Stop&Start також були модернізовані і тепер відповідають вимогам Euro 6/DTEMP

Новий 500X може бути оснащений трьома турбодизельними двигунами з MultiJet II – технологією, розробленою і запатентованою FCA, – тепер модернізованими за допомогою SCR (селективне каталітичнео відновлення), щоб відповідати стандарту Euro 6/D-TEMP.

Доступні три робочих обсяги: 1,3, 1,6 і 2,0 літри. Зокрема, двигун 1.3 MultiJet II 95 к.с. поєднується з механічною коробкою передач і переднім приводом, 120-сильний Turbodiesel 1.6  MultiJet II з шестиступінчастою механічною або автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням DCT з переднім приводом, а 150-сильний 2.0 MultiJet II має 9-ступінчасту автоматичну коробку передач і повний привід. Для забезпечення максимальної ефективності всі дизельні двигуни мають нову систему, яка об’єднує в одному рішенні технологію SCR з впорскуванням AdBlue* для зниження викидів азоту (NOx) і DPF (сажовий фільтр) для уловлювання і зменшення твердих частинок (РМ). Це означає, що двигун забезпечує найвищий рівень екологічної сумісності, пропонований сьогодні на ринку дизельних систем без шкоди для продуктивності. Криві потужності і крутного моменту підтверджують перевагу сімейства MultiJet II, яке забезпечує оптимальний крутний момент його товарного знака при низьких оборотах в цій останній конфігурації. 1,3-літровий MultiJet II забезпечує 95 к.с. і максимальний крутний момент не менше 200 Нм при 1500 об/хв, в той час як 1,6-літровий MultiJet II забезпечує 120 к.с. і максимальний крутний момент 320 Нм всього лише при 1,750 об хв, а 2.0 MultiJet II забезпечує 150 к.с. і максимальний крутний момент цілих 350 Нм при 1500 об/хв.

*AdBlue® являє собою 32,5% розчин високочистої сечовини і 67,5% демінералізованої води.

 

Спокій і безпека за кермом з самими інноваційними системами допомоги водінню

На додаток до стилю, багатому оснащенню і чудовому комфорту, New 500X відповідає потребам клієнтів, яким потрібні системи допомоги водінню і можливості зв’язку, які пропонують захоплююче, комфортне і безпечне водіння.

Цікаво, що дві нові системи пропонуються в базовій комплектації для всіх версій. Це система розпізнавання дорожніх знаків (TSR), яка зчитує дорожні знаки, і система Speed ​​Advisor, яка допомагає водіям адаптувати швидкість руху до вимог знаків, які зчитуються під час руху, щоб запобігти порушенню обмеження швидкості. Система Lane Assist, яка є автоматичною системою попередження про вихід зі смуги руху також в базовій комплектації, при цьому додаткове обладнання включає в себе систему контролю сліпих зон (Blind Spot Alert), систему контролю безпечної відстані (ACC), яка адаптує швидкість автомобіля до швидкості руху транспорту і контролює відстань від автомобіля, що йде попереду, та система автономного аварійного гальмування (АЕВ).
Нова система розпізнавання дорожніх знаків складається з камери, встановленої на лобовому склі, яка зчитує обмеження швидкості на дорожніх знаках під час руху. Отримані дані відправляються в режимі реального часу на дисплей приладової панелі, попереджаючи водія про обмеження, яких слід дотримуватися.

Speed Advisor: це нова функція обмежувача швидкості, яка при активації адаптує швидкість автомобіля до обмежень швидкості простим клацанням. Більш детально, система розпізнавання дорожніх знаків визначає поточне обмеження швидкості, а інноваційна Speed Advisor знижує швидкість просто і швидко на користь безпеки. Інакше кажучи, це безцінний попутник.

Lane Assist – це система попередження про вихід зі смуги руху, яка використовує оптичний датчик камери для визначення положення автомобіля по відношенню до маркування смуги на дорожній поверхні. Якщо автомобіль виходить зі смуги, що визначається системою як зміна траєкторії без включення покажчиків повороту, система запускає візуальний сигнал тривоги і ускладнює рух керма для протидії ненавмисній зміні смуги. Lane Assist працює на швидкості від 60 до 180 км/год і може бути активізована водієм.

Система Safety Distance Manager може бути активована для автоматичного зменшення встановленої швидкості, коли автомобіль наближається до іншого транспортного засобу поперед нього в тій же смузі руху або коли інший транспортний засіб заходить на ту ж смугу. Система Safety Distance Manager повертається до заданої швидкості, коли транспортний засіб, що йде попереду, прискорюється або переміщається на іншу смугу руху. Він також утримує відстань від транспортного срдства, що йде попереду, яке встановлено водієм. Вона працює на швидкості 30 км/год.

Функція автономного аварійного гальмування (АЕВ), доступна на Новому 500X, може автоматично розпізнавати перешкоди на шляху автомобіля і автоматично гальмувати, якщо водій не вживає дій для запобігання зіткнення. Допоміжна гальмівна система має три функції: автономне аварійне гальмування (Autonomous Emergency Brake), випереджувальне підвищення тиску в гальмівній системі (Prefill) і допомогу при гальмуванні (Brake Assist). Перша з них, з огляду на наміри водія і не порушуючи його контроль над автомобілем, застосовує екстрене гальмування після ретельної оцінки стану і швидкості перешкод, швидкості автомобіля, бічного прискорення, кута повороту рульового колеса і зусилля на педаль акселератора (і будь-яких змін цього значення). Система Prefill попередньо підвищує тиск в гальмівній системі, щоб забезпечити більш швидку реакцію як при спрацьовуванні автономного аварійного гальма, так і при натисканні на гальмо. Нарешті, Brake Assist розпізнає аварійні ситуації і коригує реакцію педалі гальма для ще більш швидкого гальмування в умовах, коли це має вирішальне значення.

Автоматичні фари з функцією AdaptiveHigh Beam (адаптація дальнього світла) вмикаються і вимикаються автоматично в залежності від зовнішніх рівнів освітленості і можуть бути оснащені функцією Adaptive-High Beam, яка перемикає світло дальнього світла на ближнє світло при зустрічі з іншим транспортним засобом.

Система конроля сліпих зон (Blind Spot Alert) і система попередження про об’єкти, що рухаються в поперечному напрямку позаду автомобіля (Rear Cross Path Detection), використовують радіолокаційні датчики для надання допомоги водіям під час зміни смуги руху і коли вони обганяють або їх обганяють транспортні засоби поза їх кутом огляду. Система Blind Spot Alert попереджає водія автомобіля про «мертвы зони» за допомогою підсвічування значків на дверних дзеркалах і звукового сигналу. При виході заднім ходом з паркувального місця система Rear Cross Path Detection попереджає водія, якщо вона бачить транспортні засоби, що наближаються з будь-якого боку.

Система Rain and Twilight Sensor (датчик дощу і сутінків) містить інфрачервоний датчик за внутрішнім дзеркалом заднього виду, який безперервно посилає інфрачервоні промені на лобове скло для виявлення дощових крапель. Якщо виявлений дощ, система автоматично активує склоочисники. Аналогічно, у разі низьких зовнішніх рівнів освітленості сутінковий датчик автоматично включає фари для поліпшення видимості і безпеки.

Через задню камеру заднього виду система Uconnect забезпечує ширококутний вид зони відразу за автомобілем, дозволяючи водієві легко і з максимальною безпекою рухатися заднім ходом. Вона має динамічний координатну сітку, яку можна використовувати для орієнтації при парковці в важкодоступних місцях і наневеликих майданчиках.

З системою Keyless Entry і Keyless Go, коли водій наближається до машини і тягне ручку двері, модуль управління системою Keyless Entry&Keyless Go перевіряє, чи знаходиться ключ поблизу, розпізнає шифровані коди, що передаються по радіочастоті, і відкриває двері. Все, що потрібно зробити , це сісти за кермо і запустити двигун, просто натиснувши кнопку на приладовій панелі. Тому ця система надзвичайно зручна, особливо якщо ключ знаходиться в кишені або сумочці, а руки водія вже зайняті якимись пакетами або сумками.
Активне дзеркало заднього виду (Active Rear View Mirror ) – це антиблікове дзеркало, яке, як тільки функція активована за допомогою наявної кнопки, автоматично зменшує відблиски від світла позаду автомобіля.

Можливість найсучаснішого зв’язку забезпечується сенсорним екраном UCL 7″ HD LIVE з інтеграцією Apple CarPlay і сумісністю з Android AutoTM.

Ухвалення найрозумніших та доступних для всіх рішень, які спрощують і покращують життя за кермом, лежить в основі місії бренду Fiat. Це реалізовано в сенсорній системі UDPTM 7″ «HD LIVE», яка є останнім словом в по’єднанні з інтеграцією Apple CarPlay і сумісністю з Android AutoTM. Це розробка, створена для клієнтів, які дуже зацікавлені в можливості зв’язку і останніх тенденціях в області інфотейнменту. Інноваційна система Mopar® Connect, яка об’єднує послуги віддаленої допомоги та функції управління, щоб гарантувати спокій на дорозі і постійний контроль в межах досяжності смартфонів, доступна за запитом.

Система UconnectTM 7″ HD LIVE: система UconnectTM наступного покоління з 7-дюймовим сенсорним екраном з високою роздільною здатністю, інтерфейсом Bluetooth hands-free, потоковим аудіо, текстовим зчитувачем і функцією розпізнавання голосу, портами Aux і USB з інтеграцією iPod і елементами управління на кермі поставляється в базовій комплектації. Задня паркувальна камера і нова інтегрована навігаційна система TomTom 3D доступні на замовлення. Крім того, користувачі завжди будуть підключені до послуг UconnectTM LIVE. Завантаживши безкоштовний додаток UconnectTM LIVE з App Store або Google Play Store на свої смартфони, вони можуть повністю використовувати переваги UconnectTM LIVE, які включають в себе потокове відтворення музики з Deezer і TuneIn, новини від Reuters і пов’язану з TomTom LIVE навігацію і можуть підтримувати зв’язок з друзями через Facebook Check-in і Twitter.

Нарешті, додатки eco:Drive і my:Car гарантують, що клієнти зможуть контролювати свій стиль водіння, щоб поліпшити економію і поточні витрати на свій автомобіль, куди б вони не прямували.
Функції Apple CarPlay та Android AutoTM: самою специфічною особливістю системи UconnectTM є інтеграція Apple CarPlay – найрозумнішого і безпечного способу використання iPhone під час водіння – і сумісність з Android AutoTM, щоб користуватися всіма функціями Google. Apple CarPlay показує напрямки руху, оптимізовані відповідно до умов руху, і його можна використовувати для здійснення телефонних дзвінків, відправки та отримання повідомлень і відтворення музики, залишаючись зосередженими на дорозі. Просто підключіть свій iPhone і їдьте.

Apple CarPlay дозволяє працювати також з іншими додатками на вашому iPhone, такими як ваші улюблені аудіо, відправлення повідомлень і голосові програми. CarPlay оснащений голосовим управлінням Siri і спеціально розроблений для різних сценаріїв водіння.

Система також сумісна з Android AutoTM, щоб продовжити роботу з Android в автомобілі шляхом «проектування» додатків і послуг центрального дисплея і розроблена так, щоб отримання інформації під час водіння було простим і надійним.

Водій може використовувати Google MapsTM для отримання рекомендацій про маршрут і мати легкий доступ до музики, мультимедійних контентів і своїх улюблених додатків для обміну повідомленнями. Просту безпосередню взаємодію з пристроями гарантує зручність використання однієї і тієї ж операційної системи, до якої ви звикли, для того, щоб бути постійно на зв’язку, не знижуючи безпеку водіння, що означає відмінну якість життя на борту, а також поліпшену ергономіку.

Коли смартфон Android підключений до автомобіля або сумісної стереосистеми, на екрані автомобіля з’являються додатки Android Auto. Щоб дізнатися більше про сумісність з Android Auto, відвідайте сторінку support.google.com/androidauto.

Android Auto, Google Play та Google Maps є товарними знаками компанії Google LLC.

Apple CarPlay – зареєстрована торгова марка компанії Apple Inc.

 

Mopar® Connect services відповідають потребам цифрової ери для обміну та моніторингу величезних обсягів даних в реальному часі з використанням підключених пристроїв і зручних для користувача інтерфейсів.

Mopar® Connect дотримується цього принципу, пропонуючи безліч додаткових послуг, якими клієнти можуть управляти за допомогою програми Uconnect LIVE. Найбільш цікавими є допомога в дорозі, допомога в разі аварії і можливість дистанційного керування функцією блокування та розблокування дверей. Інші функції включають в себе визначення місцезнаходження автомобіля в разі крадіжки, відправку попередження, якщо перевищене певна обмеження швидкості або якщо автомобіль залишає зону, раніше виділену на мапі.
Нарешті, Mopar® Connect доволяє визначити становище припаркованого автомобіля і може використовуватися для перегляду інформації про його стан (рівень палива, заряд батареї, тиск в шинах).

Система Mopar Connect® інтегрована з підключеними сервісами Uconnect LIVE (my:Car, eco:Drive, G:Skills і TomTom LIVE). Вони доповнюються двома новими послугами: my:Assistant і my:Remote Control. Наприклад, my:Assistant в разі дорожньо-транспортної пригоди.

Mopar® Connect виявляє надзвичайну ситуацію і викликає оператора, який допоможе організувати порятунок. Аналогічна процедура виконується в разі крадіжки: пристрій виявляє, що автомобіль рухається без ключа запалювання, активує допомогу і відправляє дані автомобіля в операційний центр.

 

Повний модельний ряд для всіх потреб мобільності

Лінійка включає три версії для основних ринків регіону EMEA, а саме New 500X Urban, найвідомішу в світі інтерпретацію моделі Fiat; Новий 500X City Cross, щоб вирватися з повсякденної рутини і Новий 500X Cross, верхній рівень комплектації для захоплюючих пригод за містом навіть на снігових або ґрунтових дорогах.
Пропозиція включає в себе шість двигунів, два варіанти приводу (передній або повний) і чотири коробки передач (п’ятиступінчаста механічна, шестиступінчаста механічна, шестиступінчаста автоматична DTC і автоматична з дев’ятьма швидкостями).).

Клієнти також мають вибір з 14 різних кольорів: а також є нова тришарова біла фарба Pearl White і нові фарби металік синя Italia Blue і зелена Techno Green, асортимент також включає в себе фарби металік Jeans Blue, Venezia Blue, Argento Grey і Moda Grey, пастельну Gelato White, Cinema Black, Cappuccino Beige і Passione Red, матові відтінки Matt Jeans Blue і Matt Alpi Green, а також ексклюзивний Amore Red. Пропозиція доповнено сьома різними конструкціями коліс (16 “, 17″ і 18″) і сім’ю внутрішніми конфігураціями.

Іншими словами лінійка Нового 500X починається з комплектації Urban, яка є чудовою альтернативою автомобілям сегменту С, який пропонує найкраще співвідношення ціни і якості з точки зору обладнання. Досить сказати, що базове устаткування на самій міській версії включає світлодіодні денні ходові вогні і задні ліхтарі, нове рульове колесо з техно-шкіри, нову приладову панель з монохромним 3,5-дюймовим екраном TFT і подвійним USB-портом, ручний клімат-контроль, круїз-контроль, електричне гальмо стоянки і роздільні задні сидіння 60/40. Комплектація доповнюється новими системами розпізнавання дорожнього знака і Speed ​​Advisor, а також системою Lane Assist, 6 подушками безпеки (передня, віконна і бічна) і системою курсової стійкості ESC).
Друга комплектація Нового 500X – це City Cross, яка відрізняється переробленою передньою платформою і особливим бампером. Крім того, зовнішній вигляд позашляховика посилюється 16-дюймовими легкосплавними колесами, сатинованими хромованими вставками і дзеркалами з кольоровим корпусом. Також в базову комплектацію входять передні протитуманні фари, передня панель в колір кузова та система Uconnect 7” з цифровим радіо DAB, місцем для Apple CarPlay і сумісністю з Android Auto.

Третьою і останньою комплектацією моделі є New 500X Cross, версія верхньої частини лінійки, яка має 17-дюймові легкосплавні диски, дуги на даху і тоновані вікна в додаток до особливої позашляхової комплектації попередньої версії. Усередині даний рівень комплектації включає систему Uconnect 7” з Sat Nav, інтеграцію з Apple CarPlay і сумісність з Android Auto. Також в базовій комплектації автоматичний клімат-контроль, задні паркувальні датчики, задня камера і датчик сутінків.

І останнє, але не менш важливе: завдяки безлічі спеціальних доступних пакетів клієнти можуть зробити свої автомобілі ще більш індивідуальними з ще більшою економією при покупці окремих опцій.

Останні новини від Fiat