Спеціальний випуск 500 Dolcevita відзначає 62-ту річницю культового Fiat

Спеціальний випуск 500 Dolcevita відзначає 62-ту річницю культового Fiat

У кращих традиціях, 4 липня Fiat відзначає ювілей 500-го, справжнього італійського шедевра, який сприяв автомобілізації Європи в п’ятдесяті роки і до сих пір продовжує вражати рекордними цифрами сьогодні. На честь свята італійського символу сьогодні дебютує захоплююча нова модель 500 Dolcevita. Перший спеціальний випуск нової серії втілює в собі цінності італійського гламуру і стилю життя, який почався в ті роки, включаючи моду, дизайн і мистецтво, а також естетику повсякденного життя, смаки, уяви і задоволення. Це складові ідентичності і чарівності Італії, серед яких 500-й є одним з найвідоміших символів в світі. Ювілей ще більш захоплюючий, тому що в цьому році він збігається з 120-ою річницею марки Fiat, що є віхою, якою можуть похвалитися лише деякі виробники автомобілів в світі.

 

500 Dolcevita, вишукана елегантність для шедевра в русі
Новий спеціальний випуск 500 Dolcevita присвячений досвідченим клієнтам в пошуках ексклюзивності і елегантності. Ті ж цінності лежать в основі самого автентичного італійського стилю, який в колективній уяві втілюють роки «Dolce Vita». І, як і належить диві того часу, новий автомобіль «одягнений» в виняткову білу ліврею Bianco Gelato, посилену червоно-біло-червоною лінією краси, що йде навколо всього силуету. Елегантність підкреслюється хромованим написом «Dolcevita» в задній частині, який ідеально доповнює хромовану накладку на капоті, хромовані кришки дзеркал і бічну накладку з написом «500». Зовнішній вигляд доповнений елегантними 16-дюймовими білими легкосплавними дисками з алмазною обробкою і скляним дахом Skydome в версії хетчбек.
Версія кабріолет 500 Dolcevita заслуговує окремої згадки. Вперше в історії модель оснащена горизонтальним біло-синім смугастим топом з вишитим червоним логотипом «500», натхненним шезлонгами і пляжними парасольками італійської Рів’єри шістдесятих років. Ці мазки фарби, що натякають на білий пісок і синє море, створені за допомогою виробничого процесу з використанням ткацьких верстатів, які одночасно плетуть сині та білі нитки для досягнення нового ефекту джинсової тканини і червону нитку для логотипу «500», який є ексклюзивним підписом спеціального випуску. У цьому році також відзначається десятий день народження кабріолета 500, в якому виражається «вільний і емоційний» підхід до автомобіля. Запущений у 2009 році, чарівний 500C віддає данину поваги автомобілю з відкритим верхом 1957 року народження, але в ньому також використовуються найсучасніші рішення, особливо інноваційний м’який верх, справжнє «вікно в небо».
Та ж витончена елегантність, що відсилає до вітрильного спорту, характеризує інтер’єри 500 Dolcevita з дерев’яною передньою панеллю і контрастною лінією краси. Щоб забезпечити стабільність, гнучкість і чудовий опір з плином часу, дерево наноситься на надлегкий карбоновий корпус за допомогою процесу, який поєднує майстерність, шліфування, тонування, перевірку обробки і контроль якості, а також промислові процеси, такі як штампування, фрезерування і збірка. Дерево, самий натуральний з матеріалів, відповідає найсучаснішим технологіям і є результатом абсолютної досконалості. Салон ідеально гармонує з екстер’єром і зроблений ще більш ексклюзивним завдяки новим сидінням з шкіряного покриття Frau кольору слонової кістки з вишитим логотипом 500, червоною окантовкою і плетінням в центральній частині. І краї килимків теж кольору слонової кістки.
Доступна в двох конфігураціях, хетчбек і кабріолет, лінійка двигунів спеціального випуску 500 Dolcevita включає в себе 1,2-літровий двигун потужністю 69 к.с. в парі з автоматичною або механічною коробкою передач Dualogic, 0,9-літровий Twin Air потужністю 85 л.с. і 69-сильний 1.2 LPG, останні два обидва з механічною коробкою передач.

 

Азарт шістдесятих повертається, щоб змусити вас мріяти

Новий спеціальний випуск «500 Dolcevita» – це запрошення оживити настрій шістдесятих, коли Рим був столицею міжнародної богеми, притулком шикарних нічних клубів і розкішних, що залучають акторів і письменників, а політики і високопоставлені особи зустрічалися за столиками модних кафе. Їх історії розповідали фотожурналісти з Віа Венето, «папараці», які стали свідками божевільних ночей в Римі, готових фотографувати і продавати історії і скандали бульварним газетам. І одним з найбільш незабутніх зображень цього періоду є дуже відома сцена Марчелло Мастроянні і Аніти Екберг в фонтані Треві з фільму «Солодке життя» (1960) Федеріко Фелліні. Це були незабутні роки «Dolce Vita», протягом яких Італія відновила рух з новим імпульсом і ентузіазмом, часто на борту 500-го, автомобіля, створеного для того, щоб забезпечити доступну відповідь на зростаючу потребу людей в мобільності і свободі. Ту ж атмосферу можна знайти на найвідоміших курортах Європи, таких як Лазурний берег, Форте дей Мармі, Портофіно і Капрі. Нерідко можна було побачити зірок того часу в Jolly 500 1958 року, також відомій як «Spiaggina», яка була першим спеціальним виданням класичного 500-го, який був оновлений минулого літа спеціальним випуском 500 Spiaggina ’58. Радість і вишуканість шістдесятих повернулися сьогодні з 500 Dolcevita, яка знову досліджує світ моди і яхт, як ще вже було з 500 Riva (2016), названою «Найменша яхта у світі», і 500 Anniversario (2017), даниною 60 річниці моделі. Не випадково, багато продуктів, що з’явилися в творчості італійської промисловості в ті роки, такі як 500 і Vespa, міцно закріпилися в колективній уяві і є джерелом натхнення для цього і сьогодні. Це вічні шедеври, і Fiat 500 є одним з них.

 

Ще більша колекція для нових рекордів
Новий 500 Dolcevita розширює колекцію з більш ніж 30 спеціальних випусків, що вийшли за останні 12 років. Всі вони є унікальними автомобілями, створеними в результаті співпраці Fiat Style Center з відомими брендами зі світу моди, розкішних човнів, технологій і спадщини, і багато чого іншого, щоб досліджувати незвичайні для міських автомобілів території. Як законодавець моди, Fiat 500 недавно зробив ще один крок вперед, представивши важливі оновлення, такі як дві нові топові версії Star і Rockstar. Коротше кажучи, є все, щоб закріпити успіх моделі, яка в минулому році, на одинадцятому році життя, показала свої найкращі результати в річному численні з майже 194 000 нових реєстрацій (Fiat 500 і Abarth 595 разом). Важливо відзначити, що протягом двох років вона була найбільш продаваною моделлю групи FCA, а також лідером сегменту міських автомобілів в Європі. Fiat 500 також є зачинателем однойменного сімейства, що складається з моделей 500, 500X і 500L, яке досягло рекордного рівня в три мільйони одиниць, проданих в Європі.